Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2012 18:39 - За младежта и секса...
Автор: itanimulli Категория: Други   
Прочетен: 1672 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 24.06.2012 23:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравей, уважаеми читателю!


Сигурно ти е интересно какво се крие зад заглавието на този пост. За да задоволя временно твоето любопитство ще кажа само, че темата, която ще обсъждаме се отнася за морално напредналата и деградирала младеж и отношението й към биологичния процес, секса.
Та нека започваме!

Като възпитаник на едно от елитните училища на България (няма да казвам кое е, за да не ме изритат преждевременно оттам) са ме учили да имам няколко гледни точки по даден проблем. Реших да пробвам този начин на мислене и да се опитам да се смеся с "останалата" част от обществото. Преди да продължа искам да добавя, че преди да започна този своебразен експеримент не смятах да се отнасям надменно с хората, които имат различен умствен капацитет от моя (с други думи, тъпите хора), но дали съм успял да се справя, ще оставя на драгия читател да прецени. Нека сега продължим!

В началото на тази календарна година реших да променя начина си на мислене за известно време и да се опитам да мисля като другите хора, извън моята среда. Естестветно, още при първия си опит да заговоря някой извън училище, бях изправен пред пълен провал, завършил с думите "заври си интелекта там където няма да те огрее слънце и чукай мозъка си, като не съм достатъчно умна за теб!". Естествено бях силно засегнат от думите на младата девойка, чието име дори не помня вече. Да кажем, че не се открояваше с уникален интелект и за възрастта си беше доста отворена (За Бога! Та тя беше на 15...), но нещо в думите й ми се стори важно. Тя беше права, че независимо кой от нас двамата имаше повече мозък, тя щеше да е тази, която ще я огрее по-напред. Причината - днешните интелектуалци, имащи опит с противоположния пол предимно от пиесите на Шекспир, като "Хамлет" или "Ромео и Жулиета", са отвеяни романтици, вярващи, че джентълмените и рицарите на бели коне в днешно време са също толкова ценени, колкото и по времето на Дон Кихот. Реалността обаче е различна. Днес е по-трудно да си намериш свободно място сутрин в автобуса, отколкото да уредиш някоя заблудена патка да ти пусне. В училищата в цялата страна в момента се върти идеята, че на 12 трябва вече да си правила/получавал френска любов, на 15 да не си вече девствен/а, а на 17, ако си момиче, да си направила първия си аборт. За съжаление в пропадналото ни общество, секса е издигнат в култ - той е нещо без което не можеш, а ако случайно си изпуснал тази важна стъпка от детството към разврата, те чакат мъчителни години на подигравки и онанизъм(следствие от подигравките е, че едва ли ще успееш да си намериш кой/я да "изпраскаш").

Да се върнем на темата. След като бях отрязан от марулята с интелекта на фъстък усетих, че трябва да променя нещо. Но понеже не знаех към кой да се обърна започнах да посещавам различни форуми за тийнеджъри, с цел да схвана техния начин на мислене. Един от тях беше т.нар. Тийнпроблем - българската версия на 4chan. В момента преди да вляза в сайта знаех, че хората в него са малко по-различни, от тези, които познавам, но истината за това колко по-различни са ме фрасна в лицето по-силно от тухла четворка. Почвайки да чета форума на сайта и по-точно под-форумната тема "Секс" (причината да почна там беше чисто информативна - нямаше нищо общо с факта, че по същото време пубертета ме фраскаше с пълна сила), забелязах че колкото и странни хора да съм познавал, те изглеждат невинни като Червената шапчица, в сравнение с тези "изроди". Естествено, това не може да се отнася за всички хора там, но в 90% от случаите, темите носиха имена от типа на "Колко често маст*рбирате" или "ако гаджето ви го вкара а*нално, как бихте реагирали?". Съзнавам, че това е заложено в идеологията на младежта, но започнах да се чудя какъв е първоизточника на тези мисли и тази култура. Трябва ли да обвиняваме кючеците от времето на 90-те, които по един или друг начин извратиха нацията или пропадащата западна култура? За състоянието ни виновни ли са нашите "свободомислещи" родители, готови да разрушат това, което техните са създали за тях и бъдещите поколения, само защото не им харесва да играят по правилата и оплакват "гадното" си детство? Лично аз искам да вярвам, че просто развитието на човечеството е виновно за това, което се случва, но за съжаление важни за това, което е младежта днес носят всички изброени до момента.

 След част от прекараното време по такива форуми започнах да развивам резистивност към романтика и това да се удовлетворяват женските желания, различни от тези, намиращи се на педя под пъпа. Вече бях свикнал всичко, за което говоря, да го извъртам към темата за секса и да виждам всяка жена като потенциална мишена. Вече нямах проблема да заговарям хората от други училища, невинните ученички, с развинтено въображение се въртяха навсякъде, но какво ми донесе това? Да кажем, че вече не бях същия човек ще е меко казано - всички около мен ме гледаха странно, вече не можех да привлека вниманието на хората, на които държах. Всичките ми принципи и ценности бяха изместени от желанието да из*укам първата срещната, а и да кажем че не изпитвах трудности да го направя и може да се каже, че ми се удаваше, но какво от това? Вече не бях човекът, с различен начин на мислене, начетения пич с готините факти и този, който намираше начин да се измъкне от всяка каша, а по-скоро бях поредната тухла в стената. За мое щастие успях да се усетя на време в какво се превръщам и как може да стана емоционална утрепка като голяма част от обществото. Знаейки какво е да си и от двете страни на барикадата, вече бях намерил общия език между двете "общества", колкото и непосилно да изглежда това.

За съжаление обаче простотията е заразна, а ваксината за нея не  е универсална. За това ми напомни случка от миналата вечер. Едно познато момиче, явно от групата на романтичните интелектуалци, започна да ми разправя как тя е лудо влюбена в мой съученик и как те ходели отдавна и всичко било идеално. Понеже го направи по-доста груб начин, а и честно казано не вярвах на историята й, реших да проверя цялата работа. Оказа се че не само, че не са ходели заедно, всичко, от което пичът имал нужда било секс и нищо повече. Поради немилото й отношение, първата ми реакция беше "Burn, baby! Burn!", но после ми стана малко мъчно. Нейната история ми напомни на моята от началото на годината и някак си човекът в мен надделя и реших да й помогна. След дългите параграфи обяснения за това какво може да направи, за да се измъкне от ситуацията не получих отговор, но самото усещане да помогнеш беше повече от приятно.
За да обобщим темата - "простаци" има навсякъде, независимо дали учиш в Немската гимназия или в 999-то глухо, в с.Равна кривина. Пропадналото общество е навсякъде, по всяко време. Единствената ми надежда е да ударим дъното възможно най-бързо, защото след това единствения път е нагоре. Въпросът към драгия читател е - смята ли че има нещо странно в модерното общество или всичко това е една илюзия, натрапена на младите от техните родители?
Приятен ден!



Гласувай:
2



1. анонимен - абзаци
24.06.2012 22:29
така трудно се чете
цитирай
2. анонимен - ///
25.06.2012 14:20
Криворазбрана цивилизация,с разни хора и разни идеали!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: itanimulli
Категория: Други
Прочетен: 28080
Постинги: 6
Коментари: 5
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930